<\/p>\n
Chc\u0119 Ci dzi\u015b powiedzie\u0107, dlaczego Sekret tkwi w szczeg\u00f3le.<\/p>\n Pomijaj\u0105c ju\u017c fakt, \u017ce uczymy tylko tych s\u0142\u00f3w, kt\u00f3re najcz\u0119\u015bciej wyst\u0119puj\u0105 w j\u0119zyku, czy te\u017c uczymy Ci\u0119 tylko tyle razy ile potrzebujesz, by zapami\u0119ta\u0107 – jest co\u015b jeszcze.<\/p>\n <\/p>\n Ot\u00f3\u017c w wi\u0119kszo\u015bci metod uczysz si\u0119 albo bezokolicznik\u00f3w (np. by\u0107, m\u00f3wi\u0107), albo uczysz si\u0119 pe\u0142nych odmian tych czasownik\u00f3w, czyli np. dla „m\u00f3wi\u0107” by\u0142oby:<\/p>\n m\u00f3wi\u0119 We wszystkich osobach, we wszystkich czasach.<\/p>\n Obie te metody s\u0105 zupe\u0142nie nieskuteczne, je\u015bli chodzi o dawanie Ci maksymalnych efekt\u00f3w. Po pierwszej (same bezokoliczniki) wiesz za ma\u0142o. Po drugiej (pe\u0142ne odmiany) wiesz o du\u017co za du\u017co, niepotrzebnie uczysz si\u0119 rzeczy, kt\u00f3rych tak cz\u0119sto si\u0119 nie u\u017cywa.<\/p>\n Rozwi\u0105zaniem jest uczenie si\u0119 1000 najcz\u0119\u015bciej u\u017cywanych s\u0142\u00f3w, gdzie odmiany wyst\u0119puj\u0105 wy\u0142\u0105cznie, je\u015bli s\u0105 rzeczywi\u015bcie najcz\u0119\u015bciej u\u017cywane. I tylko te, kt\u00f3re s\u0105.<\/p>\n Dla czasownika „to be” (by\u0107) jest ich sporo. Poznasz takie formy, jak:<\/p>\n I’m Ale nie musisz zna\u0107 wszystkich form czasownika „to say” (m\u00f3wi\u0107). Cz\u0119sto u\u017cywa si\u0119 go w trzeciej osobie w czasie przesz\u0142ym, czyli „said”. Np. „He said.” czyli „On powiedzia\u0142.”. I tego Ci\u0119 w\u0142a\u015bnie nauczymy.<\/p>\n Bez konieczno\u015bci znania wszystkich form.<\/p>\n Takie podej\u015bcie zmniejsza wysi\u0142ek potrzebny do zrozumienia wi\u0119kszo\u015bci angielskiego o ok. 80%. Czyli masz prawie identyczne rezultaty co osoba, kt\u00f3ra uczy\u0142a si\u0119 wszystkich mo\u017cliwych odmian, ale po\u015bwi\u0119casz na nauk\u0119 o 80% mniej czasu.<\/p>\n Jest to niebywale wa\u017cne na pocz\u0105tku, bo dzi\u0119ki natychmiastowym praktycznie efektom w postaci rozumienia angielskiego zdobywasz ogormn\u0105 motywacj\u0119 do dalszej nauki.<\/p>\n Takie w\u0142a\u015bnie podej\u015bcie nazywamy m\u0105dr\u0105 nauk\u0105.<\/p>\n Je\u015bli jeszcze si\u0119 z nami nie uczysz s\u0142\u00f3wek – zapraszamy Ci\u0119 na stron\u0119:<\/p>\n http:\/\/1000-slow.pl\/<\/a><\/p>\n Ten spos\u00f3b nauki odmieni\u0142 ju\u017c \u017cycie tysi\u0105com ludzi.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Chc\u0119 Ci dzi\u015b powiedzie\u0107, dlaczego konkretnie nauka s\u0142\u00f3wek na stronie http:\/\/1000-slow.pl\/\u00a0daje naszym u\u017cytkownikom o niebo lepsze efekty ni\u017c nauka s\u0142ownictwa w jakikolwiek inny spos\u00f3b. Sekret tkwi w szczeg\u00f3le. Pomijaj\u0105c ju\u017c fakt, \u017ce uczymy tylko tych s\u0142\u00f3w, kt\u00f3re najcz\u0119\u015bciej wyst\u0119puj\u0105 w … Czytaj dalej
\nkonkretnie nauka s\u0142\u00f3wek na stronie
\nhttp:\/\/1000-slow.pl\/<\/a>\u00a0daje naszym u\u017cytkownikom
\no niebo lepsze efekty ni\u017c nauka
\ns\u0142ownictwa w jakikolwiek inny spos\u00f3b.<\/p>\n
\nm\u00f3wisz
\nm\u00f3wi
\nitd.<\/p>\n
\nare
\nis
\nbeen
\nwas
\nwere
\nwill be…<\/p>\n